

dr Sergiusz Trzeciak
Nazywam się Sergiusz Trzeciak. Specjalizuję się w marketingu politycznym, kształtowaniu wizerunku publicznego i marki osobistej (personal branding) oraz PR i Public Affairs. Obok wykształcenia prawniczego i politologicznego zdobytego na polskich i zagranicznych uczelniach (UAM, CEU, Oxford, LSE) posiadam doświadczenie pracy z politykami, partiami, administracją, samorządami, NGO i biznesem. Jestem wykładowcą Collegium Civitas i programu Executive MBA i DBA PAN, trenerem i konsultantem realizującym projekty w Europie, Azji i Afryce Północnej. Napisałem dziewięć książek z zakresu marketingu politycznego, politologii oraz personal branding, opublikowanych w Polsce i Wielkiej Brytanii.


dr Sergiusz Trzeciak
Nazywam się Sergiusz Trzeciak. Specjalizuję się w marketingu politycznym, kształtowaniu wizerunku publicznego i marki osobistej (personal branding) oraz PR i Public Affairs. Obok wykształcenia prawniczego i politologicznego zdobytego na polskich i zagranicznych uczelniach (UAM, CEU, Oxford, LSE) posiadam doświadczenie pracy z politykami, partiami, administracją, samorządami, NGO i biznesem. Jestem wykładowcą Collegium Civitas i programu Executive MBA i DBA PAN, trenerem i konsultantem realizującym projekty w Europie, Azji i Afryce Północnej. Napisałem dziewięć książek z zakresu marketingu politycznego, politologii oraz personal branding, opublikowanych w Polsce i Wielkiej Brytanii.


dr Sergiusz Trzeciak
Nazywam się Sergiusz Trzeciak. Specjalizuję się w marketingu politycznym, kształtowaniu wizerunku publicznego i marki osobistej (personal branding) oraz PR i Public Affairs. Obok wykształcenia prawniczego i politologicznego zdobytego na polskich i zagranicznych uczelniach (UAM, CEU, Oxford, LSE) posiadam doświadczenie pracy z politykami, partiami, administracją, samorządami, NGO i biznesem. Jestem wykładowcą Collegium Civitas i programu Executive MBA i DBA PAN, trenerem i konsultantem realizującym projekty w Europie, Azji i Afryce Północnej. Napisałem dziewięć książek z zakresu marketingu politycznego, politologii oraz personal branding, opublikowanych w Polsce i Wielkiej Brytanii.