Fundator Polskiego Instytutu Liderów

dr Sergiusz Trzeciak,  LLM

Politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego.

Wieloletni trener i konsultant polityczny z międzynarodowym doświadczeniem.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie.

Stypendysta British Council w St. Antony’s College na Uniwersytecie w Oxfordzie. Doktorat na Wydziale Stosunków Międzynarodowych London School of Economics.

Absolwent i wykładowca Szkoły Liderów. Wykładowca personal brandingu Executive MBA i DBA Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas.

Autor 10 książek z zakresu personal brandingu, marketingu politycznego i analizy politycznej, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii. „Personal Branding for Leaders”, „Wizerunek publiczny w Internecie”, „Coaching marki osobistej, czyli kariera lidera”, „Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory”, „Poland’s EU Accession”, „Marketing polityczny w Internecie”, „Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z Unią Europejską”, „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”, „Jak wygrać wybory samorządowe?”, „Strategie kampanii wyborczej”.

Prezes Instytutu Sobieskiego w Warszawie w latach 2006–2008, prezes Fundacji Edukacji Polityczno-Ekonomicznej Politikos w latach 2008–2009.

Konsultant i trener Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie, z ramienia której przeszkolił ponad 300 liderów organizacji społecznych i politycznych w Europie, Azji i Afryce Północnej.

Od blisko 20 lat doradza partiom politycznym, sztabom wyborczym oraz kandydatom w wyborach parlamentarnych i samorządowych. Na stałe współpracuje z brytyjskimi środowiskami politycznymi.

Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu politycznego, treningu medialnego, public relations i budowania marki osobistej w polityce, w których udział wzięło kilka tysięcy osób, w tym kilkuset polskich i zagranicznych parlamentarzystów oraz blisko tysiąc samorządowców – wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli.

Z sukcesami doradza firmom i osobom publicznym w obszarach: budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku publicznego i public relations.

Aktywny komentator z zakresu polityki, wizerunku publicznego oraz marki osobistej w ponad stu mediach polskich i międzynarodowych.